Barion Pixel
Magánegészségügyi szolgáltatások elérhető áron!

10 Google Adwords jótanács

10 Google Adwords jótanács

,
Az Adwords rendkívül hatékony eszköz lehet arra, hogy célzottan és mérhetően segítse az értékesítést. Ehhez azonban meg kell érteni a hirdetési rendszer működését és betartani a szabályait, hallgatni a hozzáértőkre vagy folyamatosan tanulni és figyelni a beállításokat.
Az alábbiakban 10 olyan hibázási lehetőségre hívjuk fel a figyelmet, amit jobb elkerülni. Igyekszünk az orvosi praxisoknak használható gyakorlati ötletekkel is segíteni az orvosok, időpontok, vizsgálatok, egészségügyi szolgáltatók hirdetését.

#1. Használj bővítményeket!

2009 óta léteznek bővítmények és nem kerülnek pénzbe, sőt akár olcsóbbá is tehetik a hirdetésed.
Javítsd ezek pontos megadásával a hirdetések minőségét például a telefonszám, helyadatok, árlista stb. feltüntetésével.

#2. Használd a földrajzi célzást!

Mérd fel, hogy milyen messziről érkeznek legfeljebb a páciensek és azt állítsd be.
Figyeld, hogy honnan érkeznek a legtöbben és ott erősíts rá a hirdetésre.

#3. Hirdess a saját kulcsszavaidra is!

Saját kulcsszavaid a márkaneveid, de akár a rendelőd, a saját orvosok és esetleg a speciális kezeléseid neve.
Hiába vagy első az organikus találatoknál, a versenytársaid hirdethetnek rá, így beelőzhetnek a megjelenési sorban. Ha ezekre hirdetsz, nem kerül majd sokba, nagyon jó megtérülést érhetsz el, sőt a versenytársad költségeit is megnövelheted vele.

#4. Használd a kizárás funkció!

Kizárni lehet kulcsszavakat, például a rák, rákos, mint állathoz vagy ételhez kapcsolódó kifejezéseket.
Display hirdetéseknél is jelentős mennyiségű haszontalan kattintástól tudunk megszabadulni bizonyos elhelyezések kizárásával.

#5. Használd a kulcsszó illesztési típusokat!

Többféle kulcsszó stratégia létezik, ne elégedj meg csak az orvos nevének, a szakterület vagy a vizsgálat típusának használatával.
Figyeld, hogy mi működik és azokra fókuszálj!

#6. Különítsd el a keresőhirdetéseket a display hirdetésektől!

Ha külön kezeled, akkor jobban ellenőrizheted a költségeket és a hatékonyságukat.
Javasoljuk, hogy előbb a keresőhirdetésekre fókuszálj, ha abból már kihoztad a maximumot, akkor jöhetnek a display megjelenések.

#7. Próbálj minél pontosabban célozni!

Ne használj általános kulcsszavakat, mert magasabb költséggel és alacsonyabb hatékonysággal jár.
Nem elég, hogy vizsgálat, használd inkább például, hogy gyerek bőrgyógyászati vizsgálat.

#8. Teszteld a hirdetéseket!

Készíts mindig több hirdetést és figyeld, hogy melyik működik a legjobban.
A legjobban működőket tökéletesítsd tovább, illetve azokból építkezz egy új orvos hirdetésekor.

#9. Ne csak a főoldalra navigáltass!

Ha már a kereséshez kapcsolódó hirdetéseket készítesz, ne bízd a látogatóra, hogy megtalálja azt az oldalt, amit szeretnél, ezért irányítsd úgynevezett landing oldalakra.
Lehet ez rögtön a foglalási oldal, de küldheted egy olyan eligazító oldalra, ahol segíted a megfelelő vizsgálat vagy orvos kiválasztásában.

#10. Mérd a konverziókat!

A konverziók mérésével lehet elemezni a kampányok eredményességét, akár a kulcsszavakig visszanyúlva.
Ezek a konverziós adatok visszacsatolások az egész marketing gépezetünk működésére.

Ha segítségre van szüksége Google Ads kampányához, akkor online hirdetési tanácsadónkkal közösen az LMDoki is rendelkezésére áll!

10 adwords jótanács