Mi az a PPC?
A PPC egy angol kifejezés rövidítése: Pay Per Click, magyarul annyit jelent, hogy "csak kattintás után fizess". Lényege, hogy csak akkor jeleníts meg hirdetéseket, amikor valaki az adott témában keres, valamint, csak akkor történjen fizetés, ha rákattintanak a hirdetésre.
PPC hirdetések bármikor, akár azonnal is használhatók, ha van rá pénz. Gyors eredmények érhetők el, ha elfogadjuk egy szakértő tanácsait, akkor egy kampány napok alatt felépíthető, és csak költségvetés, illetve megtérülési célok kérdése, hogy milyen sikeressé válhat. Folyamatos törődéssel hosszú ideig optimalizálhatók a hirdetések, de a hosszútávú hatékonyság érdekében érdemes a SEO-val is mindenképpen foglalkozni.
Ebben is tudunk segíteni és tanácsokat adni!
azonnali eredmények érhetők el
könnyen megtanulható
könnyen szintet lehet lépni a hatékonyságban
vevő orientált hirdetési forma
könnyen tesztelhetők a hirdetések
minden kattintás után fizetni kell
a megtanulása egyre nehezebbé válik
alacsonyabb a megtérülési mutatója
márkaismertség növelésére nem hatékony
a hirdetések könnyen elválhatnak a tartalomtól
Ha segítségre van szüksége PPC kampányához, akkor online hirdetési tanácsadónkkal közösen az LMDoki is rendelkezésére áll!
Olvass tovább! >>